فک و فامیله داریم اسفند ۹۱
نوشته شده توسط : sajad

 .:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.

اغا یادش بخیر چند سال پیشا که خیلیا ماشین نداشتن بابام میخواست ماشین بگیره و یادمه یه شب میگفت اگه ماشین بگیرم مامانتو میشونم روی صندلی جلو و تو میشینی عقب خخخخ منم بچه بودم گفتم نه من قبول ندارم من باید بشینم جلو که یهو بابام عصبانی شد و گفت اصلا نمیخواد یالا پیاده شو …
واقعا فک و فامیل داریم؟
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
با داداشم گودزیلا (۵سالشه)نشستیم ‏tvمیبینیم.تبلیغ همراه اول هستا میگه هیچکس تنها نیس.داداشم میگه دنیا چرا این دروغ میگه؟!بعضیا هم هستن تهنان.مث تو. من:| آره خب دادا بعضیا هم تهنان.بعد با عصبانیت رو شو برمیگردونه میگه:خوب ی آقا بگیر برو از دستت راحت شیم!خداوکیل فک و فامیله ما داریم؟راستی اگ کسی هس ک بقالی سرکوچشون آقا داشته باشه لطفا اطلاع بده منم بیام بگیرم.باتشکر.
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
یه مخاطب خاص دارم اسمش ارمین هستش .یه روزخواستم رمانتیک بازی دربیارم بهش گفتم :ارمین؟ _بله؟ اگه من زنت بشم اگه دعوامون بشه منوباچی میزنی؟؟؟؟؟ _قربونت برم این حرفا چیه؟؟؟خودت که می دونی اول باکمربندسیاه وکبودت می کنم بعدم روت اسیدمی پاشم!! مخاطب خاص فرصت طلب روانی من دارم؟؟؟؟؟؟شانس اوردم اون موقع که قتل بااسیدمدبودبااین نمی پریدم !!!
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
مامانم ترشی مخلوط درست کرده همه چی خورد کرده ریخته توش جز دمپایی ابریای دسشویی رو ……مامان مبتکر داریم ما
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
بابام یه کیلو پسته خریده میگه پوستشو پرت نکنید میخوام بذارمش تو کوچه مردم ببینن!!!فک و فامیله من دارم
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
صمیم گرفتم تابستون سال بعد هرچی هندونه و خربزه خوردم …
تخمه هاشون و دور نریزم ، نگهشون دارم برای اجیل سال بعد .
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
خالم دو روزه داره میره کلاس کامپیوتر. شوهرشم یه لپ تاپ واسش خریده.
رفتم خونشون بحث جایزه اسکار شده بود. من میگفتم جنیفر لارنس اسکار بهترین زنو برد اون میگفت جنیفر لوپز برد. بعد سریع لپ تاپشو روشن کرد و رفت تو گوگل حدس میزنین چه جمله ای سرچ کرد؟
“امسال جنیفر لوپز اسکار بهترین زنو برد مگه نه؟”
خاله من بهت افتخار میکنم:)
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
رفتم مایو بخرم!
لامصب میگه واسه استخر میخوای؟
گفتم نه چند روز دیگه عروسی دعوتم
میخوام متفاوت ظاهر بشم!
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
شــماره شناســـنـامـه بــابــام ۲۱۰٫مــن بــچــه کـ بـودم فــکـ مـیـکــردم بــابــام دویــسـتـو دهـمـیـن آدمــیــه کــ تـو جــهـان بــ دنـیـا اومـــــــده.
تــازه ایــن کــ چــیــزی نـیــس مــال عــمــوم۱……….اون بــدبــخـتُ کـ دیــگـه فــکـ مـیـکـردم حــضــرتـــ آدمـــه.
تـــازه کــلــیــم پُــزشـــونُ مــیــدادم.
خــدایــی خـــود بــاهــوشـــه دارم مــن؟؟
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
خواهر عزیزم. میدونم که اون شب باهات بد رفتار کردم. حق داری ازم دلخور باشی. من اینجا در حضور همه ازت عذر میخام. و واقعا حرکت زشتی کردم. منو ببخش. میدونم الان که اینو میخونی گریه ات گرفته. گریه نکن. داداشی دوست داره.
گفتم بهترین جا واسه عذرخواهی 
جوک فور یو اخه همیشه ایجا سر میزنی
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
وقتی یه بچه توی جمع اداتو در میاره و تورو مسخره میکنه و تو هم نمیتونی بخاطر بابا مامانش حقشو بزاری کف دستشه:
آی حرص میخوری !
آی دیوووونه میشی !
دلت میخواد بگیریش تا میتونی بزنی پس کله ش
ولی نمییییییییییییتووووونی
خخخخخخخخخخخ icon smile فک و فامیله داریم اسفند 91 ))
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
یـــه شـــب تـــا دیــر وقـــت مـــهــمــون داشـــتـــیــم
ایـــنـــقــد قــربــون صــدقـــه قـــیــافــه و چــشــو و دمــاغــمــون
رفــتـــن ، اول صـــبــح کـــه از خــواب پــاشــدم لـــیــوان آب تــو دســـتم
تــرکــیــد شـــد هــزار تــیــکه ( دســتـــم تــیــکــه تـــیــکــه شـــد)….
جــــلـــل خــــالـــق،چـــــشـــای بــعــضــیـــا شـــور نــیـــســت دریــاچــه نــمــکــه…
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
تلویزیون تبلیغ میکنه .اولین تندر دنده اوتوماتیک در کل دنیا
عاغا من موندم اینا میخوان چیو ثابت کنن اخه؟یعنی کارخانه ای که جنسیس کوپه رو دنده اوتوماتیک طراحی میکنه نمیتونه تندرو دنده اوتومات کنه؟
نه عزیزم اونا تندرو ماشینحساب نمیکنن تا بیان دنده اوتوماتشم کنن:|
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
با حالت افسرده نشستم زانوهام و جمع کردم تو بغلم…میگم مامان…من که
انقدر بدردنخور نبودم…من که انقدر حال بهم زن و دوست نداشتنی
نبودم….مامانه بغلم کرده میگه : آخی…نازی…دِ نـَـه دِ بودی تازه
فهمیدی .فک فامیل داریم؟؟؟
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
گاهی وقتا فک میکنم آیا قیافم مث آدم خوباست
چون هر وقت کسی منو میبینه موقع خدافظی میگه:التماس دعا.حتی مامانم.حتی مادربزرگ.حتی روحانی محلمون.حتی دوستام.حتی غریبه ها تیکه میندازن(منظور….)
بابا به کی بگم من لیاقت این همه تقدیر رو ندارم.>>حالا! از اعضای چارجوک کسی حاجت,مشکل,خواسته ای نداره.چون جمعه میخام برم حرم(ما خونمون مشهده)اگه حاجت دارین لطفا لایک بزنین.چون تعدادتون روباید دقیق بگم
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
خواهرزادم داشت نقاشی میکشید. یه عکس باباقوری کشیده میگه میدونی این کیه؟
- نه کیه؟
- بابامه!!! ببین ]چشماش چه خوشگله! عینه خره!!!!
من icon smile فک و فامیله داریم اسفند 91
باباش icon sad فک و فامیله داریم اسفند 91
خره @-@
پیکاسو O-O
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
آغا دیروز داشتم تلویزیون نیگا میکردم تو فیلم یه لحظه صدای زنگ تلفن اومد…
دیدم مامانم بدو بدو از آشپزخونه اومده گوشی تلفنو ورداشته ،بله بفرمایید؟؟؟
من!!!!!!
مامانم؟؟؟؟؟؟؟
تلفن%$%$%$
فک و فامیله داریم ما
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
داشتم از خونه میرفتم بیرون مامانم پرسید کجا ؟؟!
گفتم بیرون !
برگشته میگه: خوب جای دیگه نریا !:/
“قربونت برم الهی مامان گلم:)”
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
خودمونو کشتیم دانشگاه قبول بگیم دانشجو شدیم و داریم دانشگاه ………….. خدا وکیلی ۴ترمه مامی جونشبا میگه برو زود بخواب فردا مدرسه داری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این من icon sad فک و فامیله داریم اسفند 91 :(:(:(:(
اینم مامانم : icon smile فک و فامیله داریم اسفند 91 :):):):):)
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
پدرم ھمیشه بهم میگه تو توی زندگی ھیچی نمیشی یعنی پدرم واقعا منو امیدوار به زندگی میکنه
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
دیروز دوستم پیام داده سلام چطوری خوبی خاک تو سرت هنوز کتاب ورق می زنی بدبخت من بچه ام داره به دنیا میاد چراشوهر نمی کنی پس من هوس عروسی کردم!!
خب دوست عزیز هوس عروسی کردی چرا کل زنگدی منو زیر ضربدر می بری…خدایی دوست با محبتی داریم
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
یه گودزیلا اومد پیشم بهم میگه چطوری پسر؟گفتم قربونت چش مایی تو چطوری؟میگه مرتیکه بیشعور تو هنوز ادم نشدی اه اه اه همه چیو باید بهش گفت الاخ(همون الاغ)
فک کنم حدود ۱۰ سال ازش بزرگتر بودم

.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
عاقا ساعت ۱۵ (همون ۳ بی سواد!!) مادرم زنگ زده میگه یه وقت بیرون چیزی نخوری هاااااااا غذا درست کردم
حالا اومدم خونه میبینم کالباس داریم
تا اعتراض کریمم گفت شعور نداری که تشکر کنی فقت غر میزنی!!!
مادر آشپز ماداریم ؟؟؟؟
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
بخاطر بحث و جدل با مامانم دو روزه تو خونه اعتصاب غذا کردم. مامانم هرشب تا ساعت یک و نیم بیدار می مونه که من نرم سر یخچال icon smile فک و فامیله داریم اسفند 91 .
فک و فامیله داریم؟
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
یه خاطره دردناک:( اونوقت ک بچه بودم ۵،۶سالم بود وقتی با داداشم دعوام میشد ،دادشم منو میبرد تو حیاط محکم میگرفتم منم پاهام برهنه تابستون خوزستان ،منم همش جیغ میزدم،کف پاهام سرخ میشد:”( ولی بازم یاد بچگیام به خیر
اینم دادش شکنجه کن بود من دارم!؟!
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
اغـــــا خدایــــی اگـــه دروغ گفـــتـــم بـــرم تـــوی لونـــه کـــلاغ گـــیر کـــنم
یــــه فـــامیــــل داریـــم الان ۲۵ سالــــشه وقتـــــی ۱۳ سالـــه بــــوده خواهـــر پنــــج ســـالـــشـــو میـــبـــره روی پـــشـــت بـــوم و مـــیـــگه بـــیا مســـابقــــه بدیـــم و تـــورو از اینـــجـــا بـــنـــدازم پایـــیــن و خــــودم از نــــرده بــــون بـــیام پــایـــین بــبــیــنــیــم کــدومـــمـــون زود تـــر میـــــرسیــــم زمیــــن خـــلاصـــه دخـــتـــره بــیـــچـــاره رو مـــیـــنـــدازه پــایـیـن و خودشــــم از نرده بـــون مـــیاد پایـیـن و مـیـبـیـنـه خواهـــرش نـقـش زمـیـن شـده کــــه یـــه هـــو بـابـاش از اتــــاق میـــاد بــیـــرون و دخـــتــرش رو بــــیهـــوش مـــیــبــیــنه و گریـــه کنـــان میـــبـــره دکـــتر میـــگن شــانـــس اوردیـــد فقـــط پاش شـــکستــــه…عوضـــش یـــه هفـــته پـــســـره کـــتـــک خـــورد از بـــابــاش=((
واقــــعا فـــک و فــــامــــیـــله مـــا داریـــــم؟؟؟
پـــــسره ی شـــیــــریــــن عقل:D
دخـــتــــره بـــیــــچاره=((
ســـــازمــــان حــــقــــوق کـــــودکــــان icon smile فک و فامیله داریم اسفند 91
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
اغــــا یـــه فـــامیـــل داریـــم دیـــوونــست یــا خودشــتو زده بــه دیـــوونـــگی یـــا یـــکی از فــانــتــزی هاش ایــنــه میـــخواد مـــارو دیـــوونــه کــنه در ایـــن موردم بایـــد بـــــگم (خـــدا دانـــاســت) خلاصــــه شـــب اومـــده بـــا خـــونـــواده خـــونـــمـــون و بـــرگشــــته مــیــگه اغـــا ماشـــیــن رو بـــردم صــــافـــکاری رنـــگ زدم ســـرعتـــش دوبـــرابــر شـــده:)
خدایـــا مـــارا از دســـت شـــیـــاطیــــن نـــجـــات بـــده (هــمــــگی بـــا هـــم بـــگیـــد امــــــــــــین)
واقـــعـــا فــــک و فـــامــــیله داریــــــــــم؟؟
مـــن icon smile فک و فامیله داریم اسفند 91
صـــافــــکار:(
افـــــق>:D< ســــــوراخ لایــــــه ازن:”>
.:: فک و فامیله داریم اسفند ۹۱ ::.
یه روز بامادرم وخواهرم رفته بودیم ساندویچی ازمادرم پرسیدم چی میخوری ؟ گفت فرقی نمیکنه هرچی خودتون میخورین ؛ همبرگر !!!!!
اونجا بود که دیگه معنی فرقی نمیکنه رو خوب فهمیدم خووووووب

 



:: موضوعات مرتبط: فک و فامیل داریم؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: